شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: از جمله ویژگی ها و شاخصه های مهم منتظران امام زمان(عج) ، اعتقاد و اُمید به آینده روشن و نیز تلاش در مسیر وحدت و همدلی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در ادامه برنامه های سفر به گرجستان، در جمع شیعیان منطقه مارنولی این کشور ضمن تبریک عید نیمه شعبان ابراز داشت: نخستین ویژگی عاشقان و منتظران امام زمان (عج) این است که به آینده امیدوار هستند و آینده را بسیار روشن و امیدوارکننده می بینند و مطمئن هستند که با ظهور ولی عصر (عج) صلح و محبت و عدالت در تمام جهان گسترده می شود.

وی افزود: از دیگر ویژگی های علاقه‌مندان امام زمان (عج)، خداخواهی و اخلاص است؛ چراکه آن هایی که در مسیر امام زمان (عج) قدم بر می دارند، به هیچ وجه از توجه به خداوند متعال غافل نمی شوند.

وی با اشاره به این که ویژگی دیگر شیفتگان امام زمان (عج) پرهیز از محرمات و عمل به واجبات است، گفت: یاران امام زمان (عج) برنامه زندگیشان را بر پایه قرآن قرار می دهند و به آیات الهی معتقدند و به آن عمل می کنند، ضمن آن که آن ها دارای آگاهی و بصیرت هستند، به این معنا که هم دوست را می شناسند و هم دشمن را و همواره با فکر و آگاهی زندگی می کنند.

رئیس شورای زکات کشور همچنین بیان داشت: یاران حجت بن الحسن العسکری (عج) در مسیری که انتخاب کرده اند متحد هستند و از درگیری پرهیز می کنند و همواره به وحدت و همدلی می اندیشند و از هر اختلافی فاصله می گیرند، زیرا وحدت و یکپارچگی می تواند ادامه مسیر عاشقان امام زمان (عج) را هموار نماید و کار دشمنان را مشکل و دستیابی به اهداف را آسان می کند .

وی گفت: یاران امام زمان(عج) به جای این که بخواهند با زبان تبلیغ کنند بیشتر با عمل و رفتار خود اقدام می کنند و خودشان را معرفی می کنند، ضمن آن که آن ها کاری نمی کنند که اگر خبرش به آقا و مولایمان برسد ایشان را ناراحت و ناخرسند کند و لذا همواره در رفتار و گفتار خود دقت و مراقبت می کنند.

وی اضافه کرد: یاران حضرت مهدی (عج) در طی مسیر و رسیدن به هدف مقاوم و استوارند و برای رسیدن به هدف مبارزه می کنند و تمام سختی ها را به جان و دل می خرند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی همچنین ضمن ابراز خرسندی از این که در کشور گرجستان، دوستداران اهل بیت(ع) دور هم جمع شده و به یکدیگر کمک می کنند و در اجتماعات دینی حضور می یابند، اظهار داشت: ما هم از این که دولت گرجستان این آزادی ها را به مسلمانان می دهد خوشحالیم. مسلمانان در هر کشوری که بوده اند موجب رشد آن کشور بوده و به تعالی و توسعه آن کمک کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: ما پیرو دین و مکتبی هستیم که صلح را ترویج می کند و از جنگ و ترور و تجاوز بیزار است، چه آن که اسلام با خشونت و تجاوزگری مخالف است.

وی گفت: ما معتقدیم که ترور و تروریسم خیانت به جامعه است و آن هایی که تروریست ها را پشتیبانی می کنند و مردم را می کشند هم به بشریت خیانت می کنند هم به اسلام.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی همچنین با بیان این که امروز بدخواهان و خیانت کاران و دشمنان اسلام می خواهند ما مسلمان ها وحدت نداشته و یکپارچگی خود را از دست بدهیم، افزود: به لطف الهی اکثر شرکت کنندگان و حاضران در این جلسه را جوانان تشکیل می دهند و اکثر یاران امام زمان(عج) را نیز جوانان تشکیل می دهند و بنده در همین جا سلام آیت ا... العظمی امام خامنه ای را به همه شما می رسانم و گزارش و پیام این نشست های باشکوه را نیز خدمت ایشان منتقل خواهم کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha