شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ت

در اولین کنگره ملی «نماز» در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با حضور آیت الله امامی کاشانی و آیت الله عبدالنبی نمازی، از خانواده های شهدای حادثه تروریستی انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش - زاهدان و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، در اولین کنگره ملی «نماز» در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با حضور آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، از خانواده های شهدای حادثه تروریستی انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش - زاهدان و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

 در این مراسم از خانواده های شهدای حادثه تروریستی ثارالله موسوی، ابوالفضل موسوی، ابراهیم صیادی و میثم عبدالله زاده و مدافعان حرم مصطفی زاهدی، مهدی دهقان و مهدی طهماسبی تجلیل به عمل آمد..

لازم به ذکر است، بهمن سال گذشته، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در این جنایت تروریستی جمعی از رزمندگان شهید شدند و چهار نفر از این شهدای گرانقدر از شهرستان کاشان بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha