شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین حاجتی به حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ، امام جمعه جدید اهواز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجتی خطاب به نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان، گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نشان از لیاقت علمی و عملی و مهر تاییدی بر تلاش های خالصانه آنجناب در ترویج و تبلیغ آموزه های اهل بيت عصمت و طهارت و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در پیامی، انتخاب حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد را سمت نمایندگی ولی فقیه در خوزستانتبریک گفت.

امام جمعه موقت اهواز در این پیام آورده است: برادر مکرم عالم عامل و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی امام المسلمين حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به سمت نمایندگی ایشان در استان شهید پرور خوزستان و امامت جمعه شهرستان اهواز را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

اعتماد رهبر معظم انقلاب به آنجناب نشان از لیاقت علمی و عملی و مهر تاییدی بر تلاش های خالصانه شما در ترویج و تبلیغ آموزه های اهل البيت عصمت و طهارت عليهم السلام و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.

امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری حکیمانه امام خامنه ای در نیل به اهداف متعالی اسلام و انقلاب موفق باشید.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha