جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین، در سومین دوره مسابقات قرآن کریم «رهپویان ولایت» گفت: امروز اختلافات خانواده ها و بداخلاقی ها و مشکلات جامعه نتیجه فاصله گرفتن از قرآن است، اگر با این کتاب آسمانی انس داشته باشیم تمام مشکلات زندگی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در سومین دوره مسابقات قرآن کریم «رهپویان ولایت» ویژه خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد گفت: هر چه بیشتر قرآن مورد توجه اولیای تعلیم و تربیت و خانواده ها قرار گیرد اثرات بسیار بهتری در عرصه اخلاقی و اجتماعی خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که حضور قرآن در عرصه های مختلف زندگی بشر اثرات خوبی به همراه خواهد داشت، افزود: یکی از برکات این دوره از مسابقات ایجاد انس و الفت جوانان و نوجوانان با قرآن است.

وی تصریح کرد: امروز اختلافات خانواده ها و بداخلاقی ها و مشکلات جامعه نتیجه فاصله گرفتن از قرآن است، اگر با این کتاب آسمانی انس داشته باشیم تمام مشکلات زندگی برطرف می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: تا زمانی که ما با تمسک به قرآن حرکت کرده و در سایه آن زندگی کنبم، در برابر همه مشکلات و گرفتاری ها و بیماریهای روحی و روانی در امان خواهیم بود.

 برپایه این گزارش، در این دوره از مسابقات قرآنی 700 نفر از خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش های حفظ ، قرائت، تفسیر و اذان شرکت کردند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha