شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ر

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معامله قرن هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت و همانند توطئه‌های قبلی محکوم‌به شکست است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه اظهار داشت: دشمنان مردم فلسطین در سال‌های اخیر و در مقطع‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های گوناگونی برای ضربه زدن به مسلمانان داشتند.

وی ادامه داد: برای نمونه می‌توان به پیمان کمپ دیوید اشاره کرد که در عمل هیچ حاصلی به همراه نداشت.

قائم‌مقام موسسه  امام خمینی (ره) افزود: البته در سال‌های اخیر استکبار جهانی بر روی تبلیغات و ایجاد جو روانی برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده است.

وی بابیان این‌که تجربه نشان داده این تلاش‌های مذبوحانه به‌جایی نخواهد رسید، ابراز داشت: درزمانی که این کشورها در موضع قدرت بودند و یا حداقل وضعیت بهتری نسبت به الآن داشتند نتوانستند کاری از پیش ببرند هم‌اکنون هم هر دو این کشورها در موضع ضعف قرار دارند و شکست‌هایی زیادی را در سال‌های اخیر از جبهه مقاومت خورده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی تصریح کرد: در یک سال گذشته نیز این کشورها بارها بحث معامله قرن را مطرح کرده‌اند که قطعاً این نقشه و دسیسه نیز به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: این نام‌گذاری به این دلیل است که یک نوع بزرگ‌نمایی بشود و به‌اصطلاح بگویند در یک قرن اخیر چنین برنامه و پیمانی در کار نبوده است و به‌یک‌باره این پیمان می‌تواند مشکلات مردم فلسطین اشغالی را حل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تأکید کرد: موضع جبهه مقاومت در سال‌های اخیر به‌خوبی تقویت‌شده و دشمنان مقاومت در موضع ضعف قرار دارند.

وی بیان داشت: این حرکت‌ها برای رژیم صهیونیستی دستاوردی نخواهد داشت و این اقدام هم همانند سلسله فعالیت‌هایی است که در سال‌های اخیر بارها عملیاتی شده و شکست‌خورده، می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی تصریح کرد: این اقدامات نیز زمینه‌ساز این خواهد شد که به حمدالله در آینده‌ای نزدیک رژیم صهیونیستی محو و همچنین آمریکا از درون متلاشی شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha