جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف گفتند: من به صاحبان موکب ها و هیئت های حسینی که خدمت رسانی کرده و با این کار موجب قدرت و انسجام جامعه می شوند، افتخار می کنم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار هیئت دوستداران حضرت زهرا (س) گفتند: من به صاحبان موکب ها و هیئت های حسینی که خدمت رسانی کرده و بر اساس تکلیف شرعی شعائر را برپا می کنند و با این کار موجب قدرت و انسجام جامعه می شوند، افتخار می کنم.

ایشان افزودند: دشمنان تلاش می کنند مردم را از ارزش های دینی که از سیره معصومین (علیهم السلام) گرفته شده و منبع قدرت و برتری آنان میان امت هاست، دور کنند.

آیت الله حکیم مومنین را به ضرورت حفظ منبع قدرت خود با تمسک به سیره اهل بیت (علیهم السلام) و ارتباط عاطفی با اعتقادات خود توصیه کردند و گفتند: شیعیان به ویژه عراقی ها از این طریق توانستند در برابر مصیبت ها و رژیم های ظالم که بر آنان حکومت کردند، ایستادگی و صبر پیشه کنند.

معظم له با اشاره به اینکه در زمان رژیم سابق وضع به جایی رسیده بود که گفته می شد "دیگر شیعه ای وجود ندارد"، مومنین را به توجه بیشتر به نهضت حضرت سید الشهدا (ع) و عمل به مسولیت خود در قبال دین و اعتقادات دعوت کردند.

حضرت آیت الله حکیم در پایان از وجود مومنینی که به خدمت رسانی به زائران ائمه معصومین (ع) ابراز تشکر کرده و به حال آنان غبطه خوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha