شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیش ثبت نام مدرسه علمیه صالحیه خواهران تهران آغاز شد

حوزه/ مدرسه علمیه صالحیه خواهران شهر تهران برای سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹ از متقاضیان ورود به حوزه علمیه خواهران پیش ثبت نام می کند.

خانم نرگس رنگرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام خبر پذیرش مدرسه علمیه صالحیه، گفت: مدرسه علمیه خواهران صالحیه تهران از 24 تیرماه سال جاری برای سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹ اقدام به پذیرش طلبه در دوره عمومی تمام وقت حضوری (سطح دو) می نماید.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه تهران عنوان داشت: تحصیل تمام وقت حضوری (سطح دو پیوسته)؛ شیوه ای از تحصیل در مقطع نخست است که طلاب دارای مدرک دیپلم و بالاتر، برنامه های تحصیلی خود را در بازه زمانی ۵ تا ۷ سال می گذرانند و به دانش آموختگان این دوره دانشنامه سطح دو اعطا می شود.

خانم رنگرز در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت در تمامی مراحل گزینش (آزمون، مصاحبه و تحقیق) از شروط اصلی پذیرش است.

گفتنی است، متقاضیان ثبت نام در مدرسه علمیه صالحیه خواهران تهران می توانند برای آگاهی از روند مراحل پذیرش، به سایت  http://paziresh.whc.ir مراجعه نموده یا به صورت حضوری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، از ساعت 8 الی 14 به مدرسه علمیه صالحیه به نشانی تجریش، ضلع شرقی آستان مقدس امام زاده صالح(ع)، کوچه شهید خواجه نوری، کوچه شهید فوقانی، بن بست خلیلی، کوچه گل محمدی مراجعه نمایند. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha