شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اردوی تجلیل فرزندان حوزویان آذرشرقی

حوزه/ اردوی فرهنگی و تفریحی به منظور تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی شهرستان‌های میانه، هشترود، سراب، بستان‌آباد، ترکمنچای و شهرهای تابعه در ترکمنچای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، اردوی فرهنگی و تفریحی به منظور تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی حوزویان شهرستان‌های میانه، هشترود، سراب، بستان‌آباد، ترکمنچای و شهرهای تابعه با حضور 120 ممتاز تحصیلی و خانواده‌هایشان به همت مرکز خدمات استان آذربایجان‌شرقی در اردوگاه امام علی(ع) ترکمنچای برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان میانه در این اردو ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی مرکز خدمات ویژه خانواده‌ها، تفریح و نشاط را لازمه زندگی دانست.

وی افزود: خانواده رکن اصلی تربیت و پدر و مادر از ارکان اصلی برای رشد و تعالی در جامعه هستند و برای تربیت نسل مؤمن و فرزندان سالم، اهمیت خانواده در این روزگار بیشتر احساس می‌شود و بر همه ما طلاب لازم و ضروری است در تربیت نسل آینده نهایت دقت و تعالی را داشته باشیم.

برگزاری کارگاه مشاوره خانواده با حضور خانم سلامت از کارشناسان مرکز مشاوره طوبی و سخنرانی اخلاقی حجت الاسلام کیانی امام جمعه ترکمنچای با موضوع مهرورزی و اخلاق در خانواده ویژه خانواده‌ها از دیگر بخش‌های این اردو بود.

همچنین مسابقات ورزشی تیراندازی با کمان و اسلحه بادی، دارت و دوومیدانی ویژه ممتازان برگزار شد و در پایان نیز در مراسمی از آنها برای موفقیت تحصیلی‌شان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha