شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امین بابازاده منتقد سینما

حوزه/ منتقد سینما و تلویزیون و مستندساز حوزوی بر ضرورت ساخت سریال هایی مثل "گاندو" به منظور روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرد.

امین بابازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: تولید سریال هایی با موضوعات سیاسی و ضدجاسوسی در صورتی که در آن به مساله درام و قصه گویی توجه خوبی صورت گیرد ، باعث جذب مخاطب انبوه به تلویزیون می شود.

وی افزود: در خصوص سریال گاندو، به نظر می رسد که این استقبال صورت گرفته ، هر چند که این اثر از منظر داستان و فیلمنامه با مشکلات و ایراداتی روبروست و می بایست از حیث درام پردازی ، سریال قوی تر و پخته تری از کار در می آمد.

این نویسنده و مستندساز حوزوی همچنین گفت: در این گونه آثار، نوع پرداختن به تعلیق و کشش داستانی می تواند بر اساس یک درام جذاب شکل بگیرد که البته در میانه این کش و قوس ها ، به موضوع جاسوسی نیز پرداخت اما به نظر می رسد که در سریال گاندو در این بخش ضعف هایی وجود دارد که بیشتر به فیلمنامه برمی گردد.

وی بیان داشت: از سویی باید توجه داشت که جواد افشار، کارگردان این سریال تاکنون مثل "گاندو" اثر ضد جاسوسی تولید نکرده و بیشتر آثارش در ژانر ملودرام بوده است.

بابازاده اضافه کرد: همچنین باید دکوپاژ های سریال طوری باشد که مخاطب اهمیت مساله جاسوسی را درک کرده و در ضمن بداند که فلان شخصیت واقعاً جاسوس است و لذا باید رگه های داستانی آن تقویت می شد.

وی در خاتمه ابراز داشت: با توجه به این که علیه کشور ما در عرصه بین الملل ، توطئه ها و دسیسه های زیادی از سوی دشمنان صورت می گیرد ، لذا ما سوژه های جذاب جاسوسی و جریان نفوذ داریم که بر اساس آن ها می توانیم آثار جذاب و پرمحتوایی را تولید و نمایش دهیم که قطعاً مخاطب نیز از آن ها مثل سریال گاندو استقبال قابل توجهی خواهد کرد.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha