شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم تشیع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (علیه السلام)

حوزه/ مرجعیت دینی، منطقه ممنوعه و خط قرمز ماست و دشمن بداند اگر رهبر و مرجعیت دینی ما مورد اهانت قرار بگیرد با اذن ولی فقیه و یا صدور حکم مهدور الدمی از ناحیه مراجع عظام، جوانان استشهادی و مجاهدین انقلابی خواب را از چشمان آنها خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، امروز هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) مراسم تشیع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در تیپ 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) برگزار شد.

امت شهید پرور قم بخصوص طلاب و روحانیون انقلابی با حضور گسترده، دو شهید گمنام دفاع مقدس را از میدان ارتش تا ستاد تیپ 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) بدرقه نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد فرمانده تیپ 83 در این مراسم اظهار داشت: این دو شهید عزیز در عملیات کربلای 5 و والفجر 8 در سالهای 64 و65 به شهادت رسیده اند. زنده نگهداشتن یاد، خاطره و نام شهیدان به معنای ایستادگی، مقاومت، شهامت و شجاعت در حفظ ارزش ها و اصول است و این همان نیاز امروز جامعه و مسئولین است .

فرمانده تیپ 83 در ادامه با اشاره به نامه عبید الله ابن زیاد به امام حسین (علیه السلام) مبنی بر درخواست جنگ یا تسلیم شدن و پاسخ امام حسین (علیه السلام) که فرمودند: (ما له عندی جواب، من برای او پاسخی ندارم) به نامه ترامپ به رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و بی اعتنائی و پاسخ ندادن رهبر شجاع و فرزانه انقلاب به رئیس جمهور گستاخ و بی منطق آمریکا را الهام گرفته از بی اعتنائی امام حسین (علیه السلام) به نامه عبید الله ابن زیاد برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد با اشاره به وضعیت فرهنگی فعلی شهر مقدس قم و هنجار شکنی برخی عناصر معلوم الحال در خیابانهای شهر اهلبیت و مرجعیت و عدم رضایت رهبر انقلاب از وضعیت موجود، اظهار داشت: عزت، امنیت، آزادی و استقلال ما مدیون این شهیدان است.

 وd در ادامه از مسئولین درخواست نمود: مسئولان بایددر حوزه عفاف و حجاب و فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر، اقدام جدی انجام دهند ودر صورت عدم توانایی در انجام تکلیف و پاسداری از اصول و ارزشها، این امور را یا به دیگران واگذار نمایند و یا به دست مردم انقلابی و شهید پرور بسپارند.

فرمانده تیپ 83 در پایان با اشاره به تحریم امام خامنه ای توسط رئیس جمهور گستاخ و بی منطق آمریکا اظهار داشت: مرجعیت دینی، منطقه ممنوعه و خط قرمز ماست و دشمن بداند اگر رهبر و مرجعیت دینی ما مورد اهانت قرار بگیرد با اذن ولی فقیه و یا صدور حکم مهدور الدمی از ناحیه مراجع عظام، جوانان استشهادی و مجاهدین انقلابی و جهادی در گوشه گوشه جهان عرصه را بسیار بیشتر از آن مقدار که بر سلمان رشدی تنگ نمودند، بر ترامپ و اعراب پشتیبان آنها تنگ خواهند نمود، به طوری که خواب را از چشمان آنها خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha