شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) ساري

حوزه/ خانم گلشاهی استاد حوزه بر ضرورت آشنایی طلاب با عوامل انگیزه ساز در امر تبلیغ و استفاده از ابزار فناوری روز دنیا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندران، خانم گلشاهي در نشستی با موضوع «انگيزه سازي در امر تبليغ»، در جمع طلاب مدرسه علميه الزهراء(سلام الله عليها) ساري با اشاره به وجود رابطه بين اراده و انگيزه، بیان کرد: انگيزه همان تلاش کردن و نوعي تمايل و انرژي دروني است که فرد براي حفظ و فعال کردن رفتار خود جهت رسيدن به هدف به کار مي گيرد.

استاد حوزه خواهران افزود: انگيزه مفهومي است که دو جنبه در آن لحاظ شده و به محرک رفتار و هم نتيجه و هدف رفتار اشاره دارد.

وي تصريح کرد: براي ايجاد اراده در انجام کار، ابتدا بايد آن فعل و سپس فايده ي آن تصور شود که در ادامه، فرد به آن کار اشتیاق پیدا کرده  و در مرحله آخر هم با توجه به این شرایط، کار را  اراده و انجام می دهد.

استاد حوزه خواهران مازندران گفت: شيعه واقعي نسبت به شناخت و معرفت کامل دين در بخش عقايد ، اخلاق، احکام و امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف، و همچنین پيروي کامل از  دستورات قرآن، فرهنگ اهل بيت و نايبان بر حق امام عصر رسالت سنگینی دارد.

وی با اشاره به وظایف طلاب در عصر حاضر تاکید کرد: اتحاد و همبستگي با ديگر مسلمانان، اميدواري بر قيام و انقلاب حضرت مهدی(عج) و انتقال آن به ديگران و همچنین مبارزه همه جانبه در برابر دشمن با استفاده از فناوری روز دنیا از جمله این وظایف است.

گلشاهی در پايان خاطر نشان کرد: طلاب بايد از لحاظ معنوي، اخلاقي، تهذيب، پايبندي به فرايض و نوافل خود را درسطح بالائی رشد داده تا بتوانند در جامعه ايجاد انگيزه و اميد کنند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha