شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مسئولان قضائی با شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مسئولان قضائی امانت دار خوبی، در حفظ اسرار و پرونده‌های مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در دیدار رئیس شورای قضائی استان سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان اینکه قوای  سه گانه به اخلاق بیش از هر چیزی نیازمند هستند، اظهار داشت: صداقت در گفتار و عمل، در کنار امنیت در برخورد با پرونده‌های قضایی باید اولویت اصلی کار دستگاه قضا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: اگر مردم به صداقت مسئولین در کار ایمان بیاورند به نظام و کشور امیدوار  می شوند و پایبند به ارزش‌ها می‌مانند.

وی با اشاره به خصوصیات مدیریت جدید قوه قضائیه افزود: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، صادق و امین مقام معظم رهبری هستند و زیر مجموعه وی نیز باید این راه را دنبال کنند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مسئولین باید امانت دار مردم باشند و شما مدیران در دستگاه قضایی باید امانت دار خوبی در حفظ اسرار و پرونده‌های مردم باشید، خاطرنشان کرد: دادستان قبلی استان مردمی بوده و امیدواریم دادستان جدید نیز مردم محور باشد و بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

وی با اشاره به سختی کار پرسنل دستگاه‌های قضایی گفت: کار دستگاه قضایی استان تا به حال خوب بوده، اما نیاز است با تلاش بیشتر به سمت جلب رضایت بیشتری از مردم پیش رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha