جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 بیست و یکمین آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیما قم

حوزه/ آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ دانشکده صدا و سیما قم در محل دانشکده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»، آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی ارشد سال 1398 دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم و نظارت سازمان سنجش آموزش کشور در محل دانشکده برگزار شد.

در این آزمون برادران و خواهران طلبه فارغ التحصیل سطح دو حوزه های علمیه از سراسر کشور، به رقابت پرداختند.

در جریان برگزاری این آزمون، علیرضا پویا، رئیس دانشکده دین و رسانه با اشاره به افزایش بیش از دو برابری شرکت کنندگان در آزمون امسال نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: امسال حدود 200 نفر خانم و آقا در در سه رشته ارتباطات، ادبیات نمایشی و تولید سیما در آزمون اختصاصی دانشکده شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: نتایج اولیه آزمون و زمانبندی مصاحبه حضوری قبول شدگان این مرحله، هفته آخر تیرماه در سایت دانشکده اعلام خواهد شد. از میان مصاحبه شوندگان نیز در نهایت 50 نفر متشکل از ده نفر خانم و ده نفر آقا در رشته ارتباطات، ده نفر خانم و ده نفر آقا در رشته ادبیات نمایشی و ده نفر آقا در رشته تولید سیما پذیرفته شده و از مهرماه سال جاری در دانشکده دین و رسانه مشغول به تحصیل خواهند شد.

پویا در پایان گفت: علاوه بر طلاب، علاقه مندان غیرطلبه هم که دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه ها هستند، می توانند از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور وارد دانشکده شده و در دوره شبانه به تحصیل مشغول شوند.

ضمنا اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون نیمه اول شهریورماه از طریق سایت دانشکده به آدرس www.qomirib.ac.ir اعلام خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha