شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام هادی صالحی

حوزه/ معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با تاکید بر اینکه شهدا را باید ذخایر معنوی این انقلاب دانست، بیان کرد: شهدا سرمایه معنوی جامعه محسوب می شوند و راه و آرمان های آنان باید همیشه و در همه حال و همه جا چراغ راه ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام هادی صالحی، صبح امروز در دیدار با برخی از خانواده های شهدای سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی و اقتدار امروز آن مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهدای عزیز است.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با اشاره به اینکه شهادت، جهاد و ایثار جزو لاینفک اسلام است، گفت: در زمانی که انقلاب نوپای ما شکل گرفت، دشمنان این مملکت از ترس انتشار آرمانهای امام راحل و جمهوری اسلامی برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج شدند.

این استاد حوزوی تصریح کرد: بر خلاف تصورات و باورها و توهمات دشمنان جوانان این مملکت به فرمان پیر جماران به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و دشمن تا دندان مسلح را غافلگیر ساختند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز همه ما به نوعی مرهون رشادت های شهدا و نیز وجود خانواده های معظم شهیدان هستیم و تکریم خانواده های شهدا، جانبازان، اسرا و ایثارگران باید از اولویت های تفکرات انقلابی ما باشد.

این استاد حوزوی در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا را باید ذخایر معنوی این انقلاب دانست، بیان کرد: شهدای انقلاب اسلامی به نوعی سرمایه معنوی جامعه محسوب می شوند و راه و آرمان های آنان باید همیشه و در همه حال و همه جا پیش پای ما باشد.

وی حرکت مسئولان در مسیر شهدا را رمز موفقیت و سربلندی کشور در این برهه حساس از انقلاب عنوان کرد و گفت: تفکرات و باورهای شهدای انقلاب اسلامی بسیار والا است، لذا حرکت در مسیر خواسته شهیدان این مملکت می تواند راه توسعه و اقتدار روزافزون این نظام را همواره تر سازد.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان اظهار داشت: شما خانواده های شهدا باید به خود افتخار کنید، زیرا برای حفظ این نظام اسلامی عزیزترین کسان خود را فدا نموده اید که این ایثاری بزرگ و کاری عظیم می باشد.

حجت الاسلام صالحی در پایان سخنان خود گفت: در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی همواره خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و.... حامیان این نظام بوده اند و از سوی دیگر این عزیزان در جامعه از جایگاه معنوی بسیار رفیعی برخوردار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha