شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌ الاسلام مصطفی توکلیان - سمنان

حوزه/ مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه ستاد رسانه‌ای رونق تولید این استان ایجاد شد، گفت: هدف از این ستاد بهبود فضای کسب و کار و ترویج فرهنگ استفاده کالای ایرانی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مصطفی توکلیان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، به میزبانی اداره کل صدا و سیمای مرکز سمنان، با بیان اینکه ستاد رسانه‌ای رونق تولید استان تشکیل شد، اظهار داشت: این ستاد با هدف گفتمان سازی رونق تولید، فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی در بین مردم و بهبود فضای کسب و کار ایجاد شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه این ستاد همچنین حمایت از تولید داخلی را نیز در برنامه دارد، تصریح کرد: ستاد رسانه‌ای رونق تولید استان سمنان در صدا و سیمای مرکز این استان مستقر و نخستین جلسه خود را نیز تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه ستاد رونق تولید در مراکز استانی صدا و سیما در سطح کشور ایجاد شده است، افزود: حمایت همه جانبه از تولید در مراکز استان ها با تولید محتوا و همراهی با کارشناسان، صاحب نظران اقتصادی و اهالی رسانه محور این ستاد خواهد بود.

حجت الاسلام توکلیان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای ایجاد گفتمان موثر رسانه‌ای در حوزه اقتصادی به خصوص رونق تولید محصولات داخلی و حمایت از آن در سایه ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی از طریق جریان سازی با هدف غایی ارتقای برای رونق تولید داخلی در زمره محورها و برنامه های آتی ستاد رسانه‌ای رونق تولید است.

وی با بیان اینکه پرداختن به موضوعاتی چون کاهش واردات و معرفی کارآفرینان برتر و شرکت‌های دانش بنیان برای ترویج روحیه کار و تلاش سازنده در جامعه و گسترش فرهنگ تلاش و تحرک در بین جوانان موثر است، گفت: این مسئله از دیگر بخش‌هایی است که می‌توان به آن در ستاد رسانه‌ای رونق تولید پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha