شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید صدوقی

خوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن(ع) بیرجند اظهارداشت: شهید آیت الله صدوقی یکی از سدّهای محکم در برابر جریان انحراف و لیبرالیسم بود.

حجت الاسلام علی دلدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند ضمن تسلیت سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی(ره)، گفت: بزرگداشت شهدای محراب در جامعه سبب تعظیم شعائر دینی و معرفی این بزرگان به عنوان الگو به نسل جوان می شود.

مدیر مدرسه ی علمیه امام حسن مجتبی(ع)  بیرجند با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند"سلام بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را با مرکب خون نوشته اند" تصریح کرد: شهید صدوقی از برجسته ترین اصحاب امام(ره) بود که جان خود را در راه اعتلای کلمه الله فدا کرد.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه شهدای محراب با شهادت، به مولایشان علی(ع) اقتدا کردند، بیان داشت: شهید صدوقی یکی از سدهای محکم در برابر جریان انحراف، ارتجاع و لیبرالیسم بود که سرانجام توسط منافقین به شهادت رسید. 

وی به نقش اساسی شهدای محراب در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهدای محراب در خط مقدم مبارزه با طاغوت  بودند، به گونه ای که سیل عظیمی از مردمان را همراه خود می‌کردند تا در برابر ظلم و استکبار بایستند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند با بیان اینکه منافقین به دنبال ترور شخصیت‌ها برای شکست انقلاب بودند، گفت: شهدای محراب بازوان توانمند انقلاب و امام بودند، استکبار جهانی بر این تصور بود که با قطع کردن این بازوان، انقلاب شکست خواهد خورد، اما سخت در اشتباه بود.

انتهای پیام/ ن 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha