شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان

حوزه/ مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه روحانیت حلقه اتصال مردم با حاکمیت در كاهش آسیب های اجتماعی است،گفت: از طرح و ایده روحانیت در حوزه آسیب های اجتماعی استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، امیر بینایی، ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان سمنان، به میزبانی دفتر وی، با اشاره به اینکه باید فرهنگ دینی در سنین کودکی در افراد نهادینه شود، اظهار داشت: باید در کنار مصلاهای نماز، یک مهد کودک و یا باغ کودکی قرار گیرد تا کودکان در این دوران کودکی و از طریق ابتکارات و طرق سرگرمی به فرهنگ دینی روی آورند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه روحانیت حلقه اتصال مردم با حاکمیت در كاهش آسیب های اجتماعی است،گفت: از طرح و ایده روحانیت در حوزه علمیه استان سمنان در حوزه آسیب های اجتماعی استقبال می کنیم.

وی با تاکید بر لزوم الگوسازی در حوزه عفاف و حجاب افزود: باید تیم هایی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آموزش ببیند تا افرادی که خوش چهره و با سواد و کاربلد هستند، از راه های مربوط به آن با کار روانشناسی شده اقدام به این امر کنند تا منتج به نتیجه شود.

لزوم تقویت باور قلبی جوانان نسبت به فرهنگ دینی

مدیر حوزه علمیه استان سمنان نیز در این نشست با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست در راستای افزایش تعامل و همکاری فی مابین اظهار داشت: روحانیون آماده هرگونه همکاری در حوزه كاهش آسیب های اجتماعی، با دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان با بیان اینکه بسیاری از جوانان ما برای باور اعتقادات دینی آمادگی های لازم را دارند اما باید از راه آن اقدام کرد، افزود: در حوزه عفاف و حجاب نیز باید دختران و بانوان را به باور قلبی نسبت به امر حجاب برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha