شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیرحوزه علمیه کرمانشاه حجت الاسلام صادق ایرانی

حوزه/ مدیرحوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه هنوز خیانت شیطان بزرگ و کشورهای اروپایی دنباله رو آمریکا در برجام را فراموش نکرده ایم که اسب زین کرده دادیم و افسار پاره را هم دریافت نکردیم، گفت: اینستکس چاهی عمیق تر از چاله برجام است که در صورت غفلت قافیه را باخته ایم.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به خیمه شب بازی جدید جبهه استکبار در قالب *اینستکس* یا همان کانال مالی(نفت در مقابل عذا و دارو) با تمسک به سوره مبارکۀ بقره آیه 195 که می فرماید:... وَلَا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ،... و خود را به مهلکه و خطر در نیفکنید...،گفت: از قرار معلوم اینستکس یا همان فرزند ناقص برجام، تنها راه ورود غذا و دارو به کشور است، به تعبیر واضحتر بدون تدبیر  به دست خودمان یک اهرم فشار علیه مردم ایجاد می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه اینستکس بعد از مدتی که راه اندازی شد تقاضای مذاکرات موشکی یا به تعبیر آشکار برجام ۲ را  کلید خواهند زد و  سپس راجع به اوضاع منطقه‌ای صحبت کنیم، گفت: سیاست گام به گام و فتح سنگر به سنگر، دور باطلی است که دشمنان انقلاب اسلامی با بیرون انداختن آنها از درب با کمال پررویی اینبار از پنجره می خواهند وارد خانه شوند.

وی خاطر نشان کرد: جهان استکبار با حربه تصنعی( کارشکنی) در اینستکس، نگذارد پولی جابجا شود و ورود کالا به کشور را مانع شود و آن را به عنوان اهرم فشار استفاده نماید.

حجت الاسلام ایرانی با اشاره به اینکه حدیث شریف پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.؛گفت:احدی نمی‌تواند انکار کند که اگر تمام درآمد حاصل از فروش نفت در اینستکس کانالیزه شود، تصمیم گیر ملت ما اروپایی هاست و هر اقدامی بخواهند می‌توانند انجام دهند.

وی تصریح کرد: تجربه تلخ ۴۰ سال گذشته از عمر پر برکت انقلاب اسلامی نشان داده که هیئت حاکمه دولت آمریکا( چه دمکرات و جمهوریخواه)،در خصوص ایران اسلامی یک سخن واحد دارند، متاسفانه عده ای خوش باور فکر می کنند ترامپ،ملکه نجات اقتصاد ماست.

مدیرحوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه هنوز خیانت شیطان بزرگ و کشورهای اروپایی دنباله رو آمریکا در برجام را فراموش نکرده ایم که اسب زین کرده دادیم و افسار پاره را هم دریافت نکردیم، گفت: اینستکس چاهی عمیق تر از چاله برجام است که در صورت غفلت قافیه را باخته ایم.

وی یادآور شد: ماهیت استکباری آمریکا و دول اروپایی در دکترین امامین انقلاب به خوبی معرفی شده و نیازی به بَزک کردن جریان غربگرا نمی باشد، گفت: خط مقابله با استکبار جهانی همگامی با انقلاب و روحیه انقلابی است و دشمنان نه اینکه از شیطنت خود کوتاه نیامده اند بلکه این جریان طرفدار مذاکره با آمریکاست که از اصول انقلابی خود عدول کرده و دچار استحاله فکری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha