جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام  مهدی رجایی نیا

حوزه/ مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه در جلسه مدیران مدارس علمیه استان زنجان با آیت الله اعرافی گفت: همه تلاش ها در مدیریت حوزه در راستای تحقق مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا، عصر روز پنجشنبه در جلسه مدیران مدارس علمیه استان زنجان با آیت الله اعرافی، با تبریک ولادت کریمه اهل بیت(ع)، به برنامه های مدیریت حوزه های علمیه کشور اشاره کرد و گفت:  دو برنامه کلان در دستور کار قرار دارد، یکی برنامه بیست ساله که 72 کارویژه روحانیت را طراحی و برنامه ریزی کرده است و  دیگری هم برنامه 5 ساله است، البته از برنامه 20 ساله، برنامه های موضوعی 5 ساله هم استخراج شده است.

وی ادامه داد: همه تلاش ها در مدیریت حوزه در راستای تحقق مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید انجام می شود و ان شاءالله همه استانها توجه لازم را به این مهم داشته باشند.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه اظهار کرد:  تحلیل دقیق سند الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت و بیانیه گام دوم در حال انجام است و ان شاء الله برنامه 40 یا 50 ساله برای رشد حوزه های علمیه طراحی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا تصریح کرد: نگاه برنامه ریزی و برنامه محوری باید در همه حوزه های علمیه استان ها نهادینه شود تا فرآیند رشد حوزه علمیه، شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی یادآور شد:  در طراحی برنامه ها و طرح ها نگاه کلان به همه ابعاد حوزه و روحانیت وجود دارد و درصددیم تا همه نهادهای حوزوی را با یک برنامه کلان هماهنگ و  هم افزا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha