شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر کل کمیته امداد تهران

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان تهران گفت: نگاه ما این است بهترین نوع مددکاری و رسیدگی به نیازمندان از طریق حضور فیزیکی خواهران طلاب میسّر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تهران، حمیدرضا شیران، مدیر کل کمیته امداد تهران، در آیین افتتاحیه مراکز نیکوکاری حوزه‌های علمیه خواهران که صبح امروز در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر برگزار شد، با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی خانواده‌های نیازمند گفت: امروزه در جامعه بسیاری از محرومیت‌ها مشمول خانواده‌هایی است که زنان سرپرست آن هستند و رسیدگی و مواجهه فیزیکی با آنان و حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی‌‌شان بر عهده خواهران طلبه است.

مدیر کل کمیته امداد تهران افزود: بیشتر مشکلات ما در این حوزه فرهنگی است تا اقتصادی و اگر مسائل فرهنگی حل شود، می‌توان فقر مالی آنان را حل کرد.

وی تصریح کرد: خواهران حوزه علمیه به علت دانش علمی، دینی و فرهنگی می‌توانند بهترین خدمت رسانی را به مردم ارائه بدهند و مددکاران طلبه معمولا می‌توانند ریشه‌ای تر و دقیق‌تر این مسائل را بررسی کنند. بسیاری از پرونده‌های خانواده‌های نیازمند به طلاب داده می‌شود تا آن‌ها رسیدگی‌های لازم را انجام داده و برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را ارائه بدهند.

مدیر کل کمیته امداد تهران اظهار داشت: در شرایط فعلی که دنیای غرب، امریکا و در راس آن صهیونیسم علیه ما برنامه ریزی‌های مختلف انجام ‌می‌دهند، حربه اصلی‌شان فشار اقتصادی است تا انقلاب پابرهنگان را راه بیندازند.

شیران در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند که باید برای اجرا عدالت بیشتر تلاش شود لذا تکلیف ویژه‌ای در این خصوص داریم. این موضوع یک مبحث کلان ملی است که همه مردم در آن نقش دارند و همراهی و مقاومت ملت ایران را بارها در این خصوص دیده‌ایم.

 

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha