شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رحیم مهدوی پور

حوزه/ رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: دانشکده علوم قرآنی بجنورد بدون توجه به آزمون سراسری و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی از علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های علوم قرآنی دانشجو می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: در سال تحصیلی پیش رو بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های علوم قرآنی می‌توانند در مقطع کارشناسی بدون توجه به آزمون سراسری و صرفاً بر اساس معدل و سوابق تحصیلی در رشته‌های علوم قرآنی در دانشکده علوم قرآنی بجنورد مشغول به تحصیل شوند.

وی در خصوص ظرفیت جذب دانشجو در دانشکده علوم قرآنی شهرستان بجنورد در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: دانشکده علوم قرآنی بجنورد در دو نوبت روزانه و شبانه و در هر نوبت تعداد 60 نفر و درمجموع 120 دانشجو از میان آقایان و بانوان می‌پذیرد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد در خصوص نحوه ثبت‌نام در دانشکده علوم قرآنی گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در دانشکده علوم قرآنی می‌توانند از تاریخ بیستم تیرماه تا آخر این ماه و با داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا مدرک پیش‌دانشگاهی نظام جدید و با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org به‌منظور ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی پور در خصوص رشته‌های موجود در دانشکده علوم قرآنی بجنورد اظهار کرد: داوطلبان ثبت‌نام در دانشکده علوم قرآنی می‌توانند در مقطع کارشناسی رشته علوم قرآنی و حدیث و در گرایش مطالعات قرآن، بدون نیاز به حضور در کنکور و با سوابق تحصیلی ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص دیگر رشته‌های موجود در دانشکده علوم قرآنی بجنورد تصریح کرد: در این دانشکده رشته‌های دیگری ازجمله علوم معارف و قرآن، تفسیر قرآن، مطالعات قرآن، تربیت دبیر علوم قرآن و حدیث و تربیت‌معلم قرآن تدریس می‌شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد اظهار کرد: دانشکده علوم قرآنی شهرستان بجنورد از سال 1386 تأسیس ‌شده و تاکنون 472 دانشجو در این دانشکده ثبت‌نام کرده‌اند که 353 نفر از آن‌ها تا به امروز در رشته‌های مختلف قرآنی از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha