شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی

حوزه/ در پی حادثه تروریستی پیرانشهر و به شهادت رسیدن سه تن از پاسداران نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، در پی شهادت رزمندگان سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

شهادت مظلومانه 3 تن از رزمندگان سپاه پاسداران در شهرستان پیرانشهر ، که در درگیری با عوامل ضد انقلاب به فیض رفیع شهادت نائل آمدند مایه تألم و تأثر گردید.

این اقدام ناجوانمردانه که به فاصله کمتر از 10 روز در استان شهید پرور آذربایجان غربی رخ داد، نشان از تلاش‌های شبانه روزی رزمندگان اسلام در حفظ و حراست از امنیت ایران اسلامی از شمال تا جنوب استان دارد و ضرورت هوشیاری بیشتر و آمادگی کامل در مقابل اقدامات تروریستی عناصر ضد انقلاب و ایادی استکبار را بیش از پیش نمایان‌تر می سازد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت رزمندگان اسلام  را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مردم غیور استان و خانواده‌های سرافراز و داغدیده این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای شهدای والامقام علو درجات را از خداوند منان مسألت دارم.

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha