شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرهنگ محمد حسن سلامی

حوزه/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: با بیان اینکه محوطه‌سازی مجموعه فرهنگ موزه دفاع مقدس استان انجام شده است، گفت: این پروژه تا پایان سال کاملاً افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ محمد حسن سلامی، پیش از ظهر امروز، در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور با استاندار سمنان، به میزبانی استانداری این استان، با اشاره به آخرین وضعیت عمرانی پروژه پارک موزه دفاع مقدس سمنان، اظهار داشت: محوطه‌سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان هم اکنون توسط شهرداری در حال انجام است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده و مساعدت‌هایی که صورت می‌گیرد شاهد افتتاح کامل پارک موزه دفاع مقدس تا پایان سال ۹۸ باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت‌های بسیار خوبی در خصوص تکمیل باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان انجام شده است، افزود: این تلاش‌ها سبب شده تا بتوانیم شاهد تکمیل غالب بخش‌های این مجموعه فرهنگی باشیم.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس ماحصل تلاش مجموعه‌ای از مدیران، افراد، کارگران، موثران و… است که تکمیل آن جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: یکی از محورهای این طرح، استفاده از ظرفیت تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر رضوی برای شناساندن سه هزار شهید استان سمنان به هم وطنان است و این باغ موزه همچنین سبب افزایش ماندگاری مسافران نیز خواهد شد.

وی افزود: این طرح بزرگ در سال ۹۶ افتتاح و به طور کلی تا پایان امسال در کنار یک باغ موزه دفاع مقدس دیگر در سطح کشور به بهره برداری کامل می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha