شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرهنگ عبدالله حسنی - سمنان

حوزه/ سرهنگ حسنی با بیان این که توقع مردم از ما تقویت نظم و امنیت در جامعه است، تصریح کرد: مجموعه ناجا اعتقاد راسخ دارد که همه ما خادم مردم و سرباز ولایتیم و در راه پیشرفت و رشد و توسعه کشور هرگز کوتاهی نمی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی، در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان سمنان، به میزبانی دفتر فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اشاره به اینکه اعتماد مردم به این دستگاه، اعتماد به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: مردم عملکرد ناجا را به عملکرد نظام در حوزه امنیت آفرینی می بینند و قضاوت عملکرد ناجا با مردم است و با نظرسنجی های صورت گرفته خوشبختانه جامعه دید مثبتی نسبت به عملکرد ناجا دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه حوزه فعالیتی ناجا بسیار گسترده است، تصریح کرد: در حوزه امنیت جامعه و در حوزه های خدماتی نظیر صدور گواهینامه، گذرنامه و... مردم مستقیما با ناجا سر و کار دارند و این نظر و دید مردم نسبت به عملکرد ناجا بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه امنیت رکن رکین هر نظام و جامعه ای است و امنیت جزو ارکان هر نظام به شمار می رود و ناجا در ایران اسلامی یکی از ارکان امنیت است، افزود: با وجود امنیت اجتماعی و امنیت پایدار در جامعه، پیشبرد اهداف ممکن است و چه بسا اگر جامعه ای امنیت نداشته باشد همه کارهای آن جامعه اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... امکان پذیر نیست و جامعه امن و دارای آرامش می تواند به سکوی پیشرفت و موفقیت برسد.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه توقع مردم از ما تقویت نظم و امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: مجموعه ناجا اعتقاد راسخ دارد که همه ما خادم مردم و سرباز ولایتیم و در راه پیشرفت و رشد و توسعه کشور هرگز کوتاهی نمی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha