شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ارزيابي اساتيد حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاري ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مقطع سطح۲ مدارس علمیه خواهران اين استان خبر داد.

خانم فاطمه هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، با اعلام این خبر، گفت: ارزیابی اساتید، از صبح روز شنبه 22 تیرماه در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آغاز شده و طی دو روز توسط اساتید ارزیاب در گرایش های مختلف، به صورت مصاحبه شفاهی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به این که سیاست حوزه های علمیه خواهران استفاده از دانش آموختگان خود در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و همچنین خودکفائی در استفاده از اساتید خانم در سطح مدارس علمیه خواهران است، لذا هر ساله ارزیابی اساتید بعد اعلام نیاز مدارس و ارسال اسامی درخواستی در کلیه رشته های مرتبط با آموزش به مدیریت استان برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران تاکید کرد: اولویت در جذب اساتید، با طلاب فارغ التحصیل مدارس علمیه خواهران بوده و در صورت عدم نیروی مستعد، از طلاب سطح 2 دارای مدرک کارشناسی ارشد همسو با دروس حوزه، پس از ارزیابی استفاده می شود

وی ادامه داد: ارزیابی اساتید حوزه علمیه خواهران مازندران در سال جاری در گرایش های مختلف فقه و اصول، حقوق و سیاست، تاریخ، تفسیر علوم قرآنی و ... از بین 70 طلبه ای که طبق نیاز سنجی توسط مدارس علمیه خواهران استان معرفی شده اند، انجام می شود.

هدایتی تصریح کرد: نتیجه ارزیابی پس از تکمیل مراحل جذب، مردادماه اعلام می شود و داوطلبانی که بیش از ۷۰ درصد امتیاز لازم را در زمان ارزیابی کسب کرده باشند، واجد تدریس می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای طلابی که پس از ارزیابی، واجد شرایط تدریس می شوند، دوره مهارت تدریس با حضور اساتید برجسته برگزار می شود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha