شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از بازگشایی مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدختر در روزهای آینده خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در سیل 12 فروردین استان لرستان، بخش هایی از مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر دچار خسارت شد، گفت: تعمیرات اساسی این بخش ها  از جمله سالن ها، حجرات، کتابخانه، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و... به اتمام رسیده است و هم اکنون مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر آماده پذیرش طلاب در سال جدید تحصیلی است.

وی با اشاره به اینکه در جریان وقوع سیل در استان لرستان گروه های جهادی اعم از طلاب ،نیروهای بسیجی و مردمی برای ساختن دوباره شهر و روند بازگشت زندگی مردم پای کار آمده بودند، افزود: برای ساخت و تعمیر بخش های تخریبی و آسیب دیده مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر قریب به 300 میلیون تومان هزینه شده است که این میزان هزینه به همت مدیریت حوزه های علمیه کشور، خیران و گروه های جهادی و سپاه تامین شده است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به تخریب 100 درصدی استاد سرای شهر پلدختر نیز گفت: خیران برای تقبل هزینه  ساخت دوباره این استاد سرا اعلام آمادگی کرده اند، لذا در صورت تعیین مکان توسط راه و شهرسازی این استاد سرا دوباره احداث شود.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون روند ساخت و تعمیرات اساسی مدرسه علمیه امام رضا(ع)پلدختر به اتمام رسیده است، خاطر نشان کرد: این مدرسه در روزهای آتی با وضعیت مطلوب تر و مجهز تر، آماده ارائه خدمت به طلاب شهرستان پلدختر است و آنان می توانند سال تحصیلی جدید در این مدرسه به تحصیل علوم حوزوی بپردازند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha