جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کاپیتان تیم ملی کریکت انگلیس پس از پیروزی در جام جهانی: الله با ما بود!

حوزه/ ایان مورگان کاپیتان تیم ملی کریکت انگلستان پس از اینکه تیمش برای اولین بار در جام جهانی برنده شد، با اشاره به گفته های یکی از بازیکنان مسلمان گفت: الله با ما و پشتیبان ما در این مسابقات بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ایون مورگان کاپیتان تیم ملی کریکت انگلستان، پس از پیروزی تیمش در جام جهانی، ضمن تحسین پیشینه متنوع فرهنگی- دینی تیم، گفت: «الله» با ما بود.

مورگان در جواب یک گزارشگر که پرسیده بود: آیا به نظر شما خوش شانسی ایرلندی باعث برنده شدن تیم انگلستان شد گفت: الله پشتیبان ما بود. من با ادیل رشید صحبت کردم و او گفت که الله قطعا با ماست. این ماجرا تیم ما را تقویت کرد.

وی افزود: بازیکنان تیم ما از پیشینه ها و فرهنگ های متنوعی هستند و اعضای تیم در کشورهای مختلف بزرگ شده اند. تک تک ما و کسانی که  از سر تاسر کشور ما را دنبال کردند و حمایت کردند با همدیگر سفر فوق العاده ای داشته ایم. از همه سپاسگزاریم. فوق العاده بود.

تیم ملی کریکت انگلستان روز یکشنبه 14 جولای برای نخستین بار برنده جام جهانی کریکت شد. گفتنی است تیم ملی کریکت انگلستان از بازیکنان متنوعی تبدیل شده است. مورگان کاپیتان این تیم متولد دوبلین در ایرلند است. ادیل رشید و معین علی هر دو بازیکنان مسلمان پاکستانی تبار هستند که در کشور انگلستان به دنیا آمده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha