شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سپاه

حوزه/ فرمانده ناحیه ثارالله سپاه شیراز در جلسه جامعه روحانیت، گفت: این که در خیابان عده‌ای را دستگیر کنیم، مشکل بدحجابی را حل نمی‌کند اگر در کنار این اقدام، اقدامات ایجابی را انجام دهیم قطعاً مؤثرتر واقع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ زارع، ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز، که در مصلی برگزار شد، با اشاره به ناهنجار شکنی‌ها در شهر شیراز و سطح استان اشاره کرد و گفت: فعالیت فرهنگی در اصل بلندمدت بوده که قطعاً اثرگذاری مطلوبی خواهد داشت، از روز نخست پیروزی انقلاب تهاجم فرهنگی دشمنان آغازشده اما ما شکست نخورده این چراکه شهید حججی‌ها در این سنگر وجود دارد.

فرمانده ناحیه ثارالله سپاه شیراز بابیان اینکه جامعه روحانیت می‌تواند به‌عنوان یک‌نهاد مطالبه گر پشتیبان سپاه و بسیج باشد، تصریح کرد: ما به حمایت نیاز داریم، مأموریت سپاه و بسیج در همین موضوع است، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بر عهده سپاه است البته قانون نیز درجاهایی تصویب کرده که بر عهده نیروی انتظامی باشد، اما آنچه امروز از آن غافلیم تذکر لسانی است.

وی با اشاره به اینکه در مقابله با ناهنجاری‌ها باید موضوع ایجابی و سلبی صورت گیرد، عنوان کرد: این که در خیابان عده‌ای را دستگیر کنیم، مشکل بدحجابی را حل نمی‌کند اگر در کنار این اقدام، اقدامات ایجابی را انجام دهیم قطعاً مؤثرتر واقع خواهد شد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: دشمن در زمینهٔ تهاجم فرهنگی بیکار ننشسته و در تمام عرصه‌ها فعالیت و هزینه می‌کند، دشمنان برای جوانان و اعتقاد آنان برنامه‌ریزی می‌کنند، سپاه و بسیج به‌تنهایی نمی‌توانند طوری عمل کنند که پیروز شویم، موازی کاری در کشور زیاد است باید تدبیری شود و این موازی کاری برداشته شود.

وی در ادامه به راه‌اندازی معاونت مستقل به‌عنوان معاونت اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: 50 مورد برنامه ابلاغی در زمینه‌های مختلف ازجمله، طلاق و اعتیاد و ناهنجاری‌ها را در این معاونت داریم.

فرمانده ناحیه ثارالله سپاه شیراز ابراز کرد: امروز مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی به جامعه فشار می‌آورد که بااین‌وجود حرف حق دیگر در گوش مردم فرو نمی‌رود، در موضوع ناهنجاری‌ها باید فکر اقتصاد مردم باشیم و مطالبه گری جامعه روحانیت نیز باید برجسته باشد.

وی یادآور شد: امروز هیچ فرد هنجارشکنی وجود ندارد که شناسنامه اطلاعاتی آن را نداشته باشیم، در مقابل این‌همه محجبه ها این هنجارشکنی‌ها عددی نیستند، البته ادارات و نهادهای مختلف اگر بر اساس مسئولیت خود کار کند می‌توانیم در همه عرصه‌ها زودتر به نتیجه برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha