شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه ریحانة الرسول

حوزه / مدیر مدرسه علمیه ریحانةالرسول ارومیه گفت: دوره‌های تولید محتوا و مقتل خوانی محرم ویژه مبلغات استان از امروز به مدت سه روز در مدرسه ریحانةالرسول توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

خانم پروین جهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در ارومیه با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه ریحانةالرسول ارومیه، اظهار داشت: کلاس‌های حفظ قرآن، صرف و نحو کاربردی برای تجزیه و تحلیل آیات قرآن و ادعیه، سیر مطالعاتی، آشپزی و خیاطی، در قالب ترم تابستان برای عموم طلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس ورزشی آمادگی جسمانی با حضور مربی فدراسیون ورزشی، سه جلسه در هفته و زبان انگلیسی با استفاده از اساتید مجرب و اعطاء مدرک آموزش و پرورش برای عموم خانواده طلاب و روحانیون توسط مدرسه علمیه ریحانةالرسول برگزار می گردد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانةالرسول در ادامه به برگزاری نشست علمی در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: این نشست علمی برای طلاب خواهر، در باغ نرگس ارومیه برگزار خواهد شد.

 جهانی افزود: دوره‌های تولید محتوا و مقتل خوانی محرم ویژه مبلغات استان از امروز به مدت سه روز در مدرسه علمیه ریحانةالرسول توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

وی به حضور طلاب و اساتید این مدرسه در مساجد اشاره کرد و بیان داشت: طلاب و اساتید مدرسه علمیه ریحانةالرسول در ایام تابستان با حضور در مساجد سطح شهر برای نوجوانان و بانوان شهر برنامه اجرا می‌کنند و در آن جلسات به بیان احکام شرعی، تفسر قرآن، شیوه سبک زندگی اسلامی و پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    با سلام امیدوارم این حوزه با نهایت تلاش و کوشش پیشرفت کند من هم یک سال بعد به این حوزه میروم تا سوال های بسیاری که در ذهن خود دارم پاسخش را جویا شوم به امید طلبگی