جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه قزوین از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، از بخش های مختلف خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد و در جریان فرایند اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، ظهر امروز سه شنبه یکم مردادماه 98 با حضور در ساختمان مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه کشور، از بخش های مختلف خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد و در جریان فرایند اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه قزوین در جریان این بازدید، کار اطلاع رسانی در حوزه را مصداق تبلیغ دین و عبادت دانست و بر ضرورت رویکرد مخاطب محوری عمومی در فعالیت های رسانه رسمی حوزه تاکید کرد.

وی همچنین توسعه تعاملات با دانشگاه ها و توجه به اخبار دانشگاهی را در تحقق وحدت عملی حوزه و دانشگاه و آشنا سازی دانشگاهیان با کارکردهای حوزه در عرصه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، تبلیغی و اجتماعی موثر خواند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا فعالیت های خبرگزاری در استان ها و فضای بین الملل را خواستار شد و بر آمادگی مدیریت حوزه علمیه استان قزوین برای توسعه همه جانبه همکاری ها با خبرگزاری رسمی حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا که معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث و مدیرعاملی انتشارات دارالحدیث را در کارنامه خود دارد، به تازگی با حکم آیت الله اعرافی به مدیریت حوزه علمیه استان قزوین منصوب و معرفی شده است.

حجج اسلام  موسوی راسخ، مسئول برنامه ریزی و نظارت و عباس افشار مسئول روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا را در بازدید از رسانه رسمی حوزه، همراهی می کردند.

 

فیلم بازدید

 

 گزارش تصویری مرتبط

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha