شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله ناصری یزد

امام جمعه یزد گفت: برژنسکی نقل می کند، در کاخ سفید می نشستیم حرف می زدیم ، تصمیم می گرفتیم، اما هنگام امضای صورت جلسه،‌ رئیس جمهور می گفت صبر کنید، منتظرم ببینم از جماران چه چیزی به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ آیت الله ناصری  شب گذشته (9بهمن) در گردهمایی علما، فضلا و طلاب یزدی مقیم حوزه علمیه قم که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک آغاز دهه فجر اظهارداشت: اندیشه های امام راحل همواره باید برای نسل جوان بیان  شده تا راه و اهداف بنیان گذار  انقلاب اسلامی برای همیشه زنده بماند.

وی با بیان این که امام(ره) با درایت و تعقل، تمام نقشه های دشمنان را خنثی کردند تاکید کرد:هر انقلابی برای ماندگاری خود دارای زمینه ها و خصوصیت هایی است که اگر نباشند، نمی توان انقلاب را از حوادث پیش رو محافظت کرد.

آیت الله ناصری اظهارداشت: حضرت امام با شناخت توطئه ها، مراقب بودند و دقت می کردند در مسیر انقلاب مورد ضربه قرار نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که شناخت حرکت های  انقلابی امام آموزنده  و ضروری است تصریح کرد: تشخیص به موقع آفت های انقلاب و ایستادگی  در مقابل استکبار و توطئه های داخلی از ویژگی های امام(ره) بود.

وی با بیان این که  در رابطه با ویژگی های امام(ره) اگر کتاب  هزار  صفحه ای هم نوشته شود باز  ورق کم می آرود ادامه داد: فریب نخوردن و کوتاه  نیامدن در مسیر انقلاب و اسلام  از ویژگی های امام راحل است  .

نماینده ولی فقیه در استان یزد، امام خمینی را ناجی ملت ها دانست و  افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی مردم و انقلاب را از  هم پاشیدگی و سردرگمی  نجات دادند.

وی با بیان این که کنترل و خنثی سازی توطئه ها دشمنان  از سوی امام (ره) آنها را متحیر کرده بود تصریح کرد: خیلی از سیاست مداران آمریکا ازجمله برژنسکی  نقل می کند که در کاخ سفید می نشستیم حرف می زدیم ، تصمیم می گرفتیم، اما هنگام امضای صورت جلسه رئیس جمهور می گفت؛ صبر کنید، منتظریم از جماران چه خبری به گوش می‌رسد.

امام جمعه یزد با اشاره به عظمت و ابهت حضرت امام (ره) نزد دشمنان تصریح کرد: امام خمینی(ره) تسلط  فکری در  کاخ سفید پیدا کرده بودند و رئیس جمهوری آمریکا، منتظر حرف های ارزشمند ایشان می شد.

آیت الله ناصری اظهارداشت : اگر امام بیدار نبود و شایستگی و تجربیانی نداشت ، انقلاب ما هماند انقلاب های  مصر می شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به علما و فضلای یزدی گفت: استان یزد نیازمند حضور شما در مدارس ، دانشگاه ها و آموزش و پرورش است .

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: حضور جوانان متدین، نخبه و مذهبی یزد، نیازمند ارشادات صحیح روحانیون بوده و با توجه به دانشگاه تربیت معلم در این استان ، نیاز جدی به حضور علما و فضلا در این گونه مراکز برای تبیین معارف اصیل اسلام است .

انتهای پیام 16/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha