دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
دیدار

حوزه / مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان به‌مناسبت ۶مرداد، روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه ای، با رئیس اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی امیریان، مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان صبح امروز در دیدار با رئیس اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان، با تاکید بر اینکه طلاب حوزه علمیه افرادی مستعد در یادگیری مهارت‌های فنی حرفه‌ای هستند، اظهار داشت: در طول مدت سه ساله همکاری بین حوزه علمیه اصفهان و اداره کل فنی و حرفه ای، ارائه خدمت به طلاب متعهدانه بوده اما در این مسیر شایسته است موارد و موانع جزئی موجود از طرف سازمان فنی حرفه‌ای مرتفع شود.

آرش اخوان مدیرکل فنی حرفه‌ای استان اصفهان نیز ضمن تمجید از مجریان برگزاری دوره‌های متنوع و کاربردی فنی حرفه‌ای در حوزه علمیه اصفهان ویژه طلاب، خاطر نشان کرد: اصل این تعامل سازنده و ورود طلاب و روحانیون در مهارت آموزی شغلی، بسیار موثر است.

وی افزود: طلاب می‌توانند در این عرصه به عنوان الگو و استاد جوانان در یادگیری مهارت‌های کاربردی حضور داشته باشند و جوانان را در این عرصه یاری دهند.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد قرارداد همکاری این دو نهاد همچنان ادامه پیدا کند و قاسم میرزایی به‌ عنوان نماینده اداره کل فنی حرفه‌ای در حوزه علمیه اصفهان پیگیر برگزاری دوره‌ها باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha