جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کلام

حوزه/ مسئول انجمن کلام حوزه های علمیه کشور از پیگیری راه اندازی سطح ۴ کلام در حوزه علمیه استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی، مسئول انجمن کلام حوزه علمیه قم، امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان که در کانون ادب خرم آباد برگزار شد، با اشاره به حضور اساتید حوزه علمیه برادران و خواهران در بخش کلام، به ظرفیت ها و توانمندی علمی فقهی اساتید استان اشاره کرد و گفت: اساتید حوزه علمیه استان لرستان دارای دانش و تجارب لازم برای ایجاد سطح چهار کلام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، مسئول دبیرخانه انجم ن های علمی حوزه علمیه هم در این جلسه برگزاری نشست های دانش افزایی در حوزه علمیه استان لرستان را گامی ارزشمند دانست که می‌تواند در ارتقاء سطح علمی حوزه استان تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین احد عبدالهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان و حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان هم گزارش هایی ارائه دادند و آمادگی لازم را برای راه اندازی سطح چهار کلام اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان هم با اشاره به پیشینه پربار حوزه لرستان، بر ارتقاء علمی، اخلاقی، کلامی و دانش تاکید کرد و وظیفه خود را ارتقاء جایگاه حوزه علمیه استان و پیگیری ایجاد رشته‌های تخصصی اعلام کرد.

در این جلسه مصوب شد با پیگیری‌هایی که به عمل خواهد آمد در آینده سطح چهار کلام در حوزه علمیه استان لرستان راه اندازی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha