دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ تلاش برای ایجاد ناآرامی خشونت‌بار در ایران، ناشی از درماندگی غرب است، تا شاید به‌زور حُقّه‌های رسانه‌ای و به خیابان آوردن چند صد نفر در خیابان، مردم‌ربایی کند و اشرار جنایتکار یا برخی عناصر فریب‌خورده را جای یک ملت ۸۵ میلیونی، یا پایتخت هشت‌میلیون‌نفری جا بزند و تصور «ایران ضعیف» را جای حقیقت «ایران قوی» بنشاند.

حجت‌الاسلام غروی امام‌جمعه سلفچگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اغتشاشات اخیر و بیانات رهبری در آئین دانش‌آموختگی نیروهای مسلح اظهار داشت: در این حوادث اخیر اصل، تقابل دشمنان با بنیان ایران قوی است و نه حتی جمهوری اسلامی. پشت پرده نیز دست عیان آمریکا و رژیم صهیونیستی است. آنچه در داخل نیز رقم می‌خورد هیجان جاهلی و مزدوری جریان نفاق است. خط قرمز امنیت مردم است و دراین‌رابطه هیچ جای مسامحه نیست، با این توضیح باقی مباحث فرع ماجرا است.
وی ادامه داد: مستندات فراوان می‌گوید ایران قوی و قدرتمند، خار چشم رژیم‌های یاغی مانند آمریکا، اسرائیل و انگلیس است و آنها، تجزیه ایران و به تحلیل بردن قدرت آن را همواره در دستور کار داشته‌اند.
حجت‌الاسلام غروی ابراز داشت: چرا آقایان خواص انقلاب که از قِبَل این انقلاب به جایگاهی رسیدند چرا در مورد این حوادث موضع خود را بیان نکردید چرا پیام ضد آشوب و اغتشاشگران ندادید، چرا سکوت کردید، آیا دوباره می‌خواهید مردم شما را انتخاب کنند آقایان به‌اصطلاح اصلاح‌طلب که راهتان از اصلاح‌طلبی انقلابی جداست آیا جراحتی که بر پیکره نیروی انتظامی و بسیج و انقلابی‌ها وارد شد برایتان مهم نبود فردا فکر نکنید می‌توانید رأی اعتماد از مردم بگیرید و دوباره به قدرت برسید .
وی تأکید کرد: دلیل دیگر اینکه، چرا آشوبگران به‌سرعت سراغ شرارت و آتش‌افروزی و اقدامات خشن رفتند؟ نیاز غرب به تحریف واقعیت ایران قوی در نگاه ناظران جهانی است تا از اثرگذاری منحصربه‌فرد ایران در معادلات جهانی بکاهد.
امام‌جمعه سلفچگان تأکید کرد: سیاستمداران ارشد غربی، بارها در چند سال اخیر گفته‌اند پروژه «قرن جدید آمریکایی»، در میدان عمل جای خود را به «قرن جدید آسیایی» داده و در این میان مقاومت ایران توانسته به قدرت‌هایی مثل چین و روسیه، جرأت نقش‌آفرینی بیشتر در تغییر معادلات جهانی را بدهد.
وی تصریح کرد: تلاش برای ایجاد ناآرامی خشونت‌بار در ایران، ناشی از درماندگی غرب است، تا شاید به‌زور حُقّه‌های رسانه‌ای و به خیابان آوردن چند صد نفر در خیابان، «مردم‌ربایی» کند و اشرار جنایتکار یا برخی عناصر فریب‌خورده را جای یک ملت ۸۵ میلیونی، یا پایتخت هشت‌میلیون‌نفری جا بزند و تصور «ایران ضعیف» را جای حقیقت «ایران قوی» بنشاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha