دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ امام جمعه شهر چمران گفت: حاج قاسم سلیمانی، این مرد الهی و انسان بزرگ به معنای واقعی کلمه ذوب در ولایت و عاشقانه در خدمت مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که این ایام را گرامی می‌داریم.

وی افزود: اگر می‌بینید دشمن جایگاه امامت و رهبری نظام را نشانه می‌گیرد و دنبال تضعیف آن است، بخاطر قدرت راهبردی و معنوی این جایگاه در میان ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: دشمنان سال‌ها در اتاق فکرشان علیه نظام نقشه می‌کشند و توطئه شکل می‌دهند اما با یک ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم، همه نقشه‌های شیطانی آنها علیه ملت ایران اسلامی و مردم منطقه نقش برآب می‌شود و آنها از این امر ناراحت و عصبانی هستند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های اطاعت‌پذیری ملت، نهم دی ماه است که تبلور بصیرت، آگاهی و میثاق امت با ولایت است، گفت: دشمنان اسلام بدانند که میثاق میان امت و ولایت، اعتقادی است که منشأ آن دینداری، عشق و محبت است که منشأ آن عشق به اسلام ناب محمدی است و در جان و خون ملت ایران اسلامی جاری و ساری است و دشمن هر چه تلاش کند در این میثاق خدشه‌ای وارد کند موفق نخواهد شود و علاقه مردم به این پیمان دو چندان می‌شود.

وی ادامه داد: قدرت راهبردی امامت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای در طول این چند سال بر مبنای مردم‌سالاری دینی بوده و توانسته تفکر انقلاب اسلامی را در اقصی‌نقاط جهان گسترش دهد و امروز جبهه مقاومت در تمام منطقه شکل گرفته و این ثمره ولایت فقیه است.

امام جمعه شهر چمران گفت: انقلاب کردن سخت اما حفظ و پاسداری از انقلاب سخت‌تر است. همه ما شاهد بودیم که در این چند سال اخیر در منطقه انقلاب‌هایی شکل گرفت اما یا به سرانجام نرسید یا نتوانست به اهداف خود برسد چراکه یکی از علل اصلی آن فقدان رهبر بود.

وی افزود: امروز اندیشه ولایت فقیه از مترقی‌ترین اندیشه‌های حکومت‌داری است و ملل اسلامی روز به روز نیاز به این اندیشه در این دنیای پر از ظلم و جنایت را احساس می‌کنند.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: اندیشه مترقی ولایت فقیه است که انسان‌هایی مخلص و الهی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت می‌کند که از همه تعلقات دنیوی رها شده و چیزی جز رضای الهی نمی‌بیند.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی، این مرد الهی و انسان بزرگ به معنای واقعی کلمه ذوب در ولایت و عاشقانه در خدمت مردم بود.

امام جمعه شهر چمران یادآور شد: امروز بخاطر نگاه راهبردی جمهوری اسلامی که نه سلطه‌گر باشیم و نه سلطه‌پذیر، دشمنان اسلام از ملت ایران اسلامی عصبانی هستند و این همه تحریم به خاطر این است که نگذارند نظام اسلامی با این راهبرد پیشرفت کند.

حجت الاسلام عبادی تأکید کرد: با رهبری حکیمانه مرجع عالیقدر حضرت امام خامنه‌ای عزیز، جمهوری اسلامی پیشرفت کرده و به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند پیشرفت ملت مقتدر ایران اسلامی را متوقف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha