یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله علماء، در دیدار با گزینشگران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حاج قاسم سلیمانی ها برای چه جان شیرین خود را تقدیم کردند؟ شما مسئولان هسته‌های گزینش باید حافظ خون شهدا و ارزش های انقلابی باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار مسئولان گزینش دستگاه های اجرایی استان، گفت: در انتخاب افراد گزینشگر دقت نظر داشته باشید.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فرآیند تحول یک دستگاه را ابتدا گزینش با جذب افراد شایسته تعیین می کند، ادامه داد: گزینش را اول از خودمان شروع کنیم؛ باید برای جذب افراد روان شناسی داشته باشیم، زیرا همه کسانی که اختلاس کردند، اول گزینش شده بودند.

وی تصریح کرد: روانشناسی جذب افراد بسیار مهم است زیرا تا آدم اختیارات و حق امضا ندارد، آدم خوبی است. لذا باید دقت کامل را در گزینش افراد انجام داد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه گزینش کار سختی است زیرا شخصیت افراد را باید بشناسیم و در نظر بگیریم، خاطر نشان کرد: اگر فردی دارای پست دولتی شد، باید دید چقدر صداقت دارد و می تواند انسان درستی باشد.

آیت الله علما با یاد آوری این نکته که گاهی گزینش نادرست یک فرد می تواند موقعیت یک کشور را دستخوش تغییر کند، خاطر نشان کرد: گزینش فرد نالایق بدترین ضربه ها را بر پیکره دستگاه وارد می کند.

در ابتدای این دیدار، حیدری مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه، گزارشی از برنامه های گزینش دستگاه های اجرایی استان را ارائه کرد.

هسته های گزینش حافظ خون شهدا باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha