دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
پرچم ایران

حوزه / یکی از ائمه جمعه خوزستان گفت: دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی نظام و ناامید کردن مردم هستند، مسئولان با کار جهادی و خدمت به مردم نگذارند دشمن به هدف خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران با گرامیداشت سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهید، اظهار داشت: حضرت ام‌البنین(س) مانند سایر زنان شاخص تاریخ بشریت، دارای ویژگی‌های خاصی بود که باعث شد نام ایشان نزد برترین خوبان عالم به نیکی یاد شود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز این بانوی بزرگوار اسلام، تربیت فرزندانی بود که در مسیر سعادت گام برداشتند و توفیق همراهی با امام زمان خویش را یافتند، این همان روحیه‌ای است که می‌توان از آن به روحیه انقلابی یاد کرد.

امام جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر شاخص حضرت ام‌البنین(س)، ادب و معرفت آن بانوی بزرگوار نسبت به مقام شامخ خاندان عصمت و طهارت(ع) است که نام ایشان را در تاریخ ماندگار کرد.

حجت الاسلام عبادی، در مورد تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: همه ملت ایران مدیون رشادت، ایثار، فداکاری و ایثار مادران و همسران شهدا هستند، وقتی یک جوان به جنگ می‌رود و در راه خدا مجاهدت می‌کند، پشتِ سر او، والدین، همسر و فرزندانش قرار دارند، پس، ایشان به تنهایی نیست که مشغول جهاد فی سبیل‌الله است.

وی تضعیف روحیه مردم و ناکارآمد جلوه دادن عملکرد نظام را راهبرد دشمنان انقلاب در جنگ نرم دانست و تأکید کرد: آحاد جامعه باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشند.

امام جمعه شهر چمران متذکر شد: دشمن به دنبال ناامید ساختن جامعه و کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است و از این طریق درصدد القای ناکارآمدی در میان مردم هستند، ایجاد یأس و ناامیدی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان از هدف‌های مهم دشمن است و در این شرایط وظیفه مسئولان رعایت تقوا و اخلاق و ارائه خدمات خالصانه، جهادی و انقلابی به مردم می‌باشد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: مسئولان با کار جهادی و شبانه روزی در خدمت به مردم اجازه ندهند، دشمن به هدف خود برسد، اگر مسئولان برای رفع مشکلات تلاش کنند و مردم اقدامات آنان را ببینند، جامعه امیدوار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha