جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ایزدپناه

حوزه/ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه تعداد ۱۶ کانون هلال در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان فعال است گفت: از این تعداد هشت کانون مربوط به برادران و هشت کانون هلال در حوزه علمیه خواهران استان فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احسان ایزدپناه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان گفت: وظیفه ذاتی هلال احمر خدمات بشر دوستانه است و طلاب هم در این زمینه همچون هلال احمر عمل می‌کنند و این می‌تواند زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم را فراهم کند و قطعاً می‌توانیم با ظرفیت ویژه طلاب در کنار هم حرکت‌های بزرگی انجام دهیم.

وی یکی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر را آموزش‌های امدادی عنوان کرد و ابراز داشت: نگاه ویژه‌ای به مباحث آموزش امدادی داریم و این موارد از مهد کودک تا دانشگاه‌ها، از افراد عام تا خاص جامعه تحت پوشش این آموزه‌ها قرار می‌گیرند و این حرکت در هلال احمر در نوع خود بی نظیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه کانون های طلاب، بهترین فرصت جهت اشاعه آموزه های امدادی در جامعه هستند افزود: ظرفیت استفاده از روحانیت یک ظرفیت بسیار بزرگ است و ایجاد و تأسیس خانه‌های هلال طلاب و کانون‌های طلاب، این تعامل و هم افزایی را هم در مبحث آموزش و هم فعالیت‌های فرهنگی و کمک درمانی و... بیشتر خواهد کرد.

محمود مظفری معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تشریح فعالیت‌های کانون طلاب اظهار کرد: در حوزه جوانان از مهد کودک تا طیف جوان در کانون‌هایی مجزا به فعالیت‌های داوطلبانه پس از عضویت، خدمت رسانی می‌کنند که نوع فعالیت‌های طلاب در دستورالعمل قید شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶ کانون هلال در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان فعال است گفت: از این تعداد هشت کانون مربوط به برادران و هشت کانون هلال در وزه علمیه خواهران استان فعال است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر آمادگی جمعیت را جهت همکاری بیشتر و استفاده بهینه‌تر از ظرفیت حوزه علمیه اعلام کرد و گفت: در این راستا می‌توان دوره‌های امدادی را برای طلاب و روحانیون استان برگزار کرد و آنها را در این عرصه توانمند نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha