یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ برگزاری یادواره شهدای مدافع امنیت در مسجد جامع میانه

حوزه/ حجت الاسلام احمد پناهیان گفت: نقش راهبردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری محور مقاومت و نابودی خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه بسیار تأثیرگذار بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام احمد پناهیان، شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای امنیت میانه به حماسه سازی مردم آذربایجان شرقی و میانه در پیروزی انقلاب اشاره و بیان کرد: امثال شهید تقی پور نمونه بارزی از این ایثارگری ها و حماسه آفرینی ها هستند.

وی ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی های بی وقفه و متعدد در صدد القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی ایران است، آنان هیچگاه موفق نشده است و در حوادث اخیر نیز با هوشیاری، آگاهی و ولایتمداری مردم، توطئه های شوم آنها خنثی شد و این نشانه ای از اعتماد و پیروی مردم از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام پناهیان نقش راهبردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری محور مقاومت و نابودی خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه را بی بدیل خواند.

وی به شهدای زینبیه و ثارالله میانه و شهادت مظلومانه بسیجیان در حوادث اخیر اشاره و اظهار کرد: حق انتقام شهدا برای ایران مقتدر محفوظ است و مطمئنا در زمان مناسب پاسخ این جسارت دشمنان را خواهیم داد.

پناهیان در ادامه به روایتگری جانفشانی های شهیدان در عملیات های مختلف جبهه های حق علیه باطل پرداخت.

یادواره شهدای مدافع امنیت به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با محوریت بسیجی شهید حسین تقی پور با شرکت صدها نفر از مردم و مسئولان میانه در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید اسماعیل(ع) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha