یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
معاون فرهنگی سپاه

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه برای تأثیرگذاری در تولیدات فرهنگی و هنری باید فعالان این حوزه توانمند شوند، گفت: نیاز مهمی که در این عرصه احساس می شود راه اندازی یک جریان تحولی در فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجید بذرافکن روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دوره «هم عهدی» ویژه مدیران فرهنگی نواحی بسیج کشور به میزبانی قم در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: آموزش مدل سیاست گذاری فرهنگی مردمی هدف مهمی بود که سپاه از برگزاری این دوره در استان قم به دنبال آن بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایده اصلی سپاه در این حوزه، به دنبال پای کارآوردن ظرفیت های فرهنگی مغفول مانده است تا با شبکه سازی فرهنگی امکان معرفی تولیدات محصولات فرهنگی، خلاقیت در تولیدات فرهنگی و انتقال تجربیات فراهم شود.

بذرافکن با بیان اینکه همدلی و انسجام از مولفه های مهم در تاثیرگذاری و تولید محصولات فاخر فرهنگی و هنری است، یادآورشد: در عرصه فرهنگی بدنبال ایجاد یک جریان تحولی در عرصه های هنری و فرهنگی هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: از نظر کمی تعداد تولیدات فرهنگی دشمن بخاطر امکانات مادی و تجهیزات بیشتر از جبهه فرهنگی انقلاب است اما مزیت نسبی جبهه حق، غلبه نهایی آن بر باطل است که لازمه مهم آن تقویت و بروزرسانی داشته ها و توانمندسازی فعالان این عرصه می باشد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha