یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نشست اعضای اصلی ماده 20 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خوزستان

حوزه / امام جمعه اهواز با تأکید بر اهمیت و جایگاه این دو فریضه در جامعه اسلامی، گفت: پوشش و حجاب حد یقف ندارد، دشمن برای حجاب برنامه دارد و به حد خاصی متوقف نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست اعضای اصلی ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان به بیان گزارشی از وضعیت ناهنجاری، اقدامات انجام شده و پیشنهادها و راهکارهای لازم مرتبط با موضوع جلسه پرداخت و خواستار مشارکت تمامی اعضا در جهت مقابل با ناهنجاری شد.

همچنین در این نشست، تعدادی از مدیران و مسئولان استانی به بیان دغدغه‌ها و راهکارهای اجرایی خود پرداختند و مسئله حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد گفت‌وگو قرار گرفت و دستگاه‌ها نیز بر حمایت قانونی از این مسأله اذعان کردند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با تأکید بر اهمیت و جایگاه این دو فریضه در جامعه اسلامی، اظهار داشت: مساله پوشش و حجاب حد یقف ندارد، دشمن برای مساله حجاب برنامه دارد و به حد خاصی متوقف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در بخشی از مناطق اهواز و نقاط شناخته شده هم کار ایجابی و هم کار سلبی در کنار هم اجرایی شوند، ادامه داد: در اصناف و اتحادیه‌ها اگر شاهد همکاری باشیم، بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به برخی اقدامات انجام شده و نتایج به‌دست آمده در زمینه حجاب، یادآور شد: کار خوب باید مستمر باشد، تذکر زبانی وظیفه مردم است و مسئولان نیز در کنار آنها باید به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha