یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سقوط یک شیء ناشناس در بلوار استاندارد گرگان

سخنگوی وزارت دفاع اعلام کرد: یکی از سامانه‌ها که در مرحله تحقیقات و آزمایش بود دچار نقص فنی شده و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی می شود و قطعاتی از آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط می‌کند که تیم های امدادی و عملیاتی مربوطه در حال جمع آوری قطعات متلاشی شده هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع در ارتباط زنده با شبکه خبر با ارائه جزئیاتی از حادثه رخ داده در گرگان، گفت: در فرایند آزمایش تحقیقاتی سامانه های آفندی و پهپادی که در منطقه کویری انجام می شود و این مسئله سابقه دارد، یکی از سامانه‌ها که در مرحله تحقیقات و آزمایش بود دچار نقص فنی شده و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی می شود و قطعاتی از آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط می‌کند که تیم های امدادی و عملیاتی مربوطه در حال جمع آوری قطعات متلاشی شده هستند.

نیک سخنگوی وزارت دفاع اظهار کرد: ضمن تشکر از مردم شریف گرگان انتظار داریم تقاضا داریم اگر قطعات باقی مانده ای را مشاهده کردند از دستکاری و جابجایی آنها خودداری کنند تا تیم های امدادی و عملیاتی این قطعات را جابجا و منتقل کنند.

فیلم| توضیحات سخنگوی وزارت دفاع

حوالی ساعت ۹ صبح امروز در پی صدایی مهیب، تکه هایی از شیء ناشناس در مناطقی از مرکز استان سقوط کرد. بر اثر سقوط قطعات این شیء ناشناس، ۲ شهروند زخمی شدند و به برخی واحدهای مسکونی و خودروها خسارت وارد شد.

سید علی مهاجر معاون معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با رد شایعه ساقط شدن ۸ فروند پهپاد در گرگان اعلام کرد: نیروهای نظامی و امنیتی مشغول بررسی ابعاد حادثه هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha