جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی به همراه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان از حجت الاسلام حسن خداداده که توسط اراذل و اوباش مجروح شده بود، عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فقیه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان و حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان امروز از حجت الاسلام حسن خداداده که توسط اراذل و اوباش مجروح شده بود، عیادت کردند.

بیشتر بخوانید:

حمله اراذل و اوباش به یک روحانی در تبریز + عکس

حجت الاسلام حسن خداداده دیروز در میدان دانشسرای تبریز مورد حمله دو نفر از اراذل و اوباش قرار گرفت.

ضاربان که به گفته روحانی مورد حمله قرار گرفته در این حادثه دو جوان ۲۰ تا ۲۴ ساله بودند، ابتدا در میدان دانشسرا به لباس و عمامه این روحانی تعرض کرده اند. در ادامه وقتی روحانی حادثه دیده در روبروی اداره آموزش و پرورش منطقه دو تبریز به نشانه اعتراض به سمت دو ضارب می رود، این افراد او را به داخل کوچه خلوتی در همان نقطه کشانده و با چاقو به وی حمله می کنند.

ضاربان ابتدا این روحانی را با چاقو از ناحیه دو دست مضروب کرده و سپس چون با مقاومت او از ایراد جرح به گردن و رگ دستانش ناامید می شوند، تلاش می کنند با انداختن وی در مقابل خودروهای عبوری از کوچه به او صدمه بزنند.

در این حادثه روحانی مضروب از ناحیه دو دست مجروح و ضاربان از محل متواری شده اند و با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی ابعاد مختلف این اتفاق و شناسایی ضاربان در حال پیگیری است.

عیادت مسئولان حوزوی آذربایجان شرقی از روحانی مضروب تبریزی + تصاویر

عیادت مسئولان حوزوی آذربایجان شرقی از روحانی مضروب تبریزی + تصاویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha