جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مدرسه علمیه الزهرا (س) میاندوآب

عباسی گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی این است که همان رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی امروزه در مرزهای خود در پنجه مقاومت گرفتار شده است، به گونه ای که رژیم اعلام می کند ما به هر طرف نگاه می کنیم ایران در اطراف ما خیمه زده و از هر طرف بوی امام خمینی (ره) را استشمام می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، زهرا عباسی روز یکشنبه در اجتماع طلاب خواهر میاندوآب در حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت و محکومیت اقدامات ضد بشری و ضد انسانی رژیم صهیونیستی که در مدرسه علمیه الزهرا (س) میاندوآب برگزار شد، اظهار داشت: اسلام به حول و قوه الهی سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و نتیجه این جنگ و مقاومت ملت فلسطین و امت اسلامی به آزادی کامل فلسطین منجر خواهد شد و رژیم صهیونیستی از صفحه تاریخ حذف خواهد شد.

وی افزود: یکی از معجزات انقلاب اسلامی این است که رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی امروزه در مرزهای خود در پنجه مقاومت گرفتار شده است، به گونه ای که رژیم اعلام می کند ما به هر طرف نگاه می کنیم ایران در اطراف ما خیمه زده و از هر طرف بوی امام خمینی (ره) را استشمام می کنیم.

مشاور مدرسه علمیه الزهرا (س) میاندوآب تأکید کرد: عمر رژیم صهیونیستی رو به زوال است و با عملیات بزرگ "طوفان الاقصی"جبهه مقاومت چنان ضربه بزرگی به رژیم وارد کرد که غیر قابل ترمیم است و وعده صادق مقام معظم رهبری که فرمودند"فلسطین حتما پیروز خواهد شد" تحقق پیدا می کند.

وی در ادامه سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در مورد رژیم غاصب صهیونیستی و نتیجه بخش بودن نهضت فلسطین و مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی…از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر هستند و به حول الهی این مقاومت به نتیجه خواهد رسید.

عباسی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان سرطان خطرناک در دل کشورهای اسلامی است و این سرطان ان‌شاءاللّه به دست خودِ مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

وی اضافه کرد: اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است و حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت و همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و حمله غافلگیر کننده این روزهای فلسطینیان به رژیم صهیونیستی که به بمب خبری محافل سیاسی و رسانه‌ای دنیا تبدیل شد حکایت از برداشته شدن گام اول در تحقق این آرزوی دیرینه مسلمانان جهان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha