یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
استاد علی اکبر رشاد امروز در کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران در کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای گفت: کسی سخن می گوییم ذوالابعاد و یک فقیه اصولی مدیر مدبر است و اگر از من بپرسند بارزترین ویژگی این شخصیت ذوالفنون چیست؟ می‌گویم برجسته ترین وجه ایشان قرآنی بودن‌شان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، استاد علی اکبر رشاد امروز در کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تهران گفت: در مورد کسی سخن می گوییم که ذوالابعاد و یک فقیه اصولی مدیر و مدبر است که امروز رهبری جبهه مقاومت را در دست دارند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب یک شخصیت فرهنگی برجسته است، افزود: ایشان در انواع هنر صاحب دید است و در بعضی بخش‌ها مانند شعرشناسی سرآمد و یک مفسر برجسته هم هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اگر از من بپرسند بارزترین ویژگی این شخصیت ذوالفنون چیست؟ می‌گویم برجسته ترین وجه ایشان قرآنی بودن‌شان است.

وی اظهار کرد: ایشان در هر حوزه‌ای که ورود می‌کنند سرآمد و مبتکر می‌شوند چه رسد به قرآن که مهم‌ترین دغدغه تخصص رهبری است، حتی در مورد خط نگارش و قرائت قرآن هم نظرات ویژه و فنی دارند.

استاد رشاد تصریح کرد: نوآوری و تسلط کارشناسانه به مسائل از ویژگی های رهبر معظم انقلاب است و می توانیم مجموعه وسیعی از کار تفسیری را از بیانات ایشان استخراج کنیم.

وی در پایان گفت: کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای بسیار ارزشمندی از باب قدرشناسی است.

جامعة المصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی و نهادهای همکار این حرکت با ارزش را رقم زدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha