یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1129287
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
انا لله و انا الیه راجعون

حوزه/ هیئت دولت فردا پنج شنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه، ۱۳ دی) در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان انفجاری تروریستی رخ داده که رئیس اورژانس کرمان از شهادت ۱۰۳ تن و ۲۱۱نفر هم مجروح در این حادثه خبر داده است.

بر اساس این گزارش هیئت دولت در اطلاعیه ای فردا پنج شنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

همچنین در پی حادثه تروریستی عصر امروز (چهارشنبه ۱۳ دی ماه) که در مسیر گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، سه روز عزای عمومی در استان کرمان اعلام شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمان و استاندار کرمان نیز در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، پیام تسلیت صادر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • iii IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    هرچقدرهم مسئولین ما بگن طوفان الاقصی تصمیم خودفلسطینیهابوده و ایران نقشی نداشته دراین تصمیم گوش اسراییل بدهکارنیست و جمهوری اسلامی را پشت صحنه این کارمیدونه و چون جرات رویارویی مستقیم باایران رانداره دست به ترور و عملیاتهای تروریستی بطورمستقیم یاغیرمستقیم علیه ایران و منافع ایران و محورمقاومت میزنه به نظرمن بهترین کاری که جمهوری اسلامی بایدبکنه عمل متقابل هست یعنی ترور فرماندهان امنیتی و نظامی اسرائیل و مخدوش ونابودکردن سیستم اقتصادی و شریانهای حیاتی اسراییل بدون فوت وقت و سریع( عکس العمل باید متناسب و بموقع و موثرباشه تا اثرگذاری خودشوبکنه و دشمن رابه محاسبه غلط نکشونه)