یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ اجرای سرود دهه نودی‌های بوشهری به مناسبت فجر انقلاب

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری طرح چله قرآنی در مدارس علمیه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی،معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد،با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت:ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین و تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود برنامه های ایام الله دهه فجر بامحتوا،منسجم و هدفمند برگزار شود،افزود:ایام الله دهه فجر برنامه های متنوع دینی فرهنگی در مدارس علمیه خواهران به همت طلاب و سایر نهادهای دینی فرهنگی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزاری طرح چله قرآنی با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ قرانی در بین طلاب،اجرای طرح بشری(حفظ برخی جز های قرآن کریم)،برگزاری نشست های انقلاب و مردم،انتخابات و مردم،برگزاری نشست های شاخصه های انتخاب اصلح،برگزاری مسابقات کتاب خوانی،برگزاری نشست های بصیرت افزایی و روشنگری و ...را از مهمترین برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب در مدارس علمیه خواهران برشمرد.

عزیزی در پایان بر تلاش خواهران طلبه برای تعمیق و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد:خواهران مبلغ باید تلاش کنند تا دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی را در حوزه های گوناگون برای آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha