سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیرکل مطالعات و مهندسی فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: مشارکت حداکثری ملت در انتخابات جایگاه کشور در دنیا را حفظ و ما را به جهانیان معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام هابیل جوانی عنوان کرد: مشارکت حداکثری ملت در انتخابات جایگاه کشور را در دنیا ارتقاء و ما را به جهانیان معرفی می‌کند. هر ایرانی با هر سلیقه‌ و قومیتی به قوی بودن ایران و اینکه کشورشان در دنیا جایگاه قوی داشته باشد اهمیت می‌دهند.

وی افزود: عدم مشارکت ما باعث تضعیف این جایگاه و تضعیف قدرت کشور در تعاملات با دنیا می‌شود و هیچ شخص ایرانی این را نمی‌خواهد. لازم است ما برای تعیین سرنوشت خود و کشور پای کار بایستیم.

حجت‌الاسلام جوانی ادامه داد: خیلی مهم است که نسبت به سرنوشت کشور خود حساسیت داشته باشیم و آینده خود را رقم بزنیم، این کار امکان ندارد مگر با شرکت در انتخابات و انتخاب افراد صالح برای حضور در مجلس و قطعا مشارکت ما موثر خواهد بود.

مدیرکل مطالعات و مهندسی فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، آن فرد منتخب خود را در مقابل افرادی که به او رای دادند مسئول می‌داند و هرچه این سطح مشارکت بالا برود خود را در مقابل تعداد بیشتری مسئول می‌داند.

وی اضافه کرد: ابتدا مشارکت حداکثری و در ادامه مطالبه‌گری وجود داشته باشد تا احساس مسئولیتی که با رای دادن خودمان ایجاد کردیم آن احساس مسئولیت همچنان مستمر بماند و نماینده بداند، مردم به وعده‌های که داده مراقب هستند.

حجت‌الاسلام جوانی گفت: مسئول در صورتی که به وعده‌های خود عمل کند و مردم تاثیر برنامه‌های اعلام شده از جانب او را در شهر خودشان ببینند، حتما در انتخابات بعدی هم به چنین نماینده‌ای رای می‌دهند و اگر خدای ناکرده کوتاهی کرده باشد، مردم اجازه ورود چنین فردی را به مجلس نمی‌دهند.

مدیرکل مطالعات و مهندسی فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: مشارکت ما در انتخابات‌ باعث دخیل شدن ما در سرنوشت کشور و نیز باعث پیشرفت کشورمان است. معنای مشارکت ما در انتخابات آن است که من سرنوشت خود و کشورم را به دیگری واگذار نمی‌کنم، من در سرنوشت کشورم نقش و در تعیین آن موثر هستم، لذا شرکت در انتخابات یعنی شرکت در سرنوشت خود و کشور و هر فردی باید این را مورد توجه قرار بدهد.

وی ادامه داد: سعی کنیم با مشارکت حداکثری زمینه تبدیل کشورمان به یک کشور توانمند در سطح جهانی را فراهم کنیم، پیام ما با حضور در انتخابات به جهانیان این است که ما نسبت به ایران قوی حساس هستیم و تبدیل شدن ایرای قوی و ایرانی که سرآمد همه کشورهای دنیا باشد برای ما مهم است برای همین در انتخابات حضور پیدا می‌کنیم تا باعث پیشرفت هرچه بیشتر کشورمان باشیم.

این استاد حوزوی اظهار کرد: حضور ما در این انتخابات‌ باعث تقویت کشور بین کشورهای جهانی می‌شود، و پیام این حضور این است که مردم از نظام و کشور حمایت می‌کنند و این کشور و نظام را برای خود می‌دانند و همیشه پای کار آن هستند تا روز به روز بر سرافرازی این کشور افزوده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha