یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین غفوری، در دیدار با فرزندان و جمعی از بستگان مرحوم ماموستا ملا احمد فخری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری گفت: مرحوم ماموستا فخری، با روحیه انقلابی خود، چندین‌دهه در مسیر همراهی و حمایت از امامین انقلاب، قدم برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری صبح امروز در دیدار با فرزندان و جمعی از بستگان مرحوم ماموستا ملا احمد فخری که با همراهی فرمانده و جانشین قرارگاه نجف اشرف انجام شد، با بیان اینکه عالِم عامل، هادی جامعه است، اظهار داشت: مرحوم حاج ماموستا فخری، عالمی عامل و اهل معنا و معرفت بود و سابقه علمی وی، سابقه‌ای عارفانه است که در نوع خودش ارزشی مضاعف دارد.

وی اکرام عالِم را از سنت‌های الهی خواند و گفت: بزرگان دین به ما توصیه کرده‌اند که مقام عالم را گرامی‌ بداریم و مرحوم حاج ماموستا فخری که در عمر خود برای خدا علم آموخته بود، برای خدا به علمش عمل کرده بود و این علم را به دیگران نیز عرضه کرد، شایسته اکرام فراوان است.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اینکه مرحوم حاج ماموستا فخری، برای رضای خدا به مردم خدمت می‌کرد، یادآور شد: مردم منطقه اورامانات، به‌ویژه شهرستان جوانرود، قدر عالمان دینی خود را می‌دانند و از این‌ جهت بسیار لایق احترام و سپاسگزاری‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، تصریح کرد: بی‌شک فقدان مرحوم حاج ماموستا فخری برای منطقه، مردم استان، جامعه اهل‌سنت و جایگاه علم یک ضایعه است.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه با تسلیت مجدد رحلت این عالم به جامعه ایمانی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مرحوم ماموستا فخری، باسعادت زندگی کرد و سعادتمندانه به‌سوی خدا رفت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مرحوم ماموستا فخری، محور و میدان‌دار پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی بود و با روحیه انقلابی خود، چندین‌دهه در مسیر همراهی و حمایت از امامین انقلاب، قدم برداشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha