یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در امور اهل سنت استان كرمانشاه گفت: بيست و دومين همايش بزرگ وحدت با حضور علما و بزرگان شيعه و اهل سنت استان، 27بهمن در كرمانشاه برگزار مي‌شود.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام جواد كرمي، امروز در جمع خبرنگاران افزود: در این همایش آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمانشاه و یکی از علمای اهل سنت به ایراد سخن خواهند پرداخت

وی با بیان این‌که ائمه جمعه و جماعات شيعه و سنی استان، بزرگان و چهره‌هاي مختلف فرهنگي، علمي و جمع زيادي از مسئولان نهادهاي مختلف در این همایش حضور مي‌يابند،اظهار داشت: در همايش امسال كه بزرگ‌ترين همايش وحدتي استان است، راه‌هاي تعميق وحدت در جامعه اسلامي به ويژه بين علما و بزرگان شيعه و اهل سنت استان بررسي و تشريح مي‌شود.

حجت‌الاسلام كرمي افزود: در همايش بزرگ هفته وحدت همچنين از پنج نفر از علماي اهل سنت استان كه در طول دوران انقلاب اسلامي براي وحدت و همدلي جامعه مسلمين تلاش كرده‌اند تجلیل می‌شود.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در امور اهل سنت كرمانشاه افزود: اين همايش بزرگ همزمان با 12ربيع‌الاول آغاز هفته وحدت و سالروز ولادت خجسته پيامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفي (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) برگزار مي‌شود و برنامه‌هاي هفته وحدت با آن آغاز خواهد شد.

وي ادامه داد: بر اساس هماهنگي‌هاي به عمل آمده، همچنين جشن‌هاي هفته وحدت و ولادت پيامبر مكرم اسلام (ص) در سه شب متوالي 27، 28 و 29 بهمن‌ماه در سه مسجد اهل سنت كرمانشاه و همه مساجد جامع شهرستان‌هاي اهل سنت استان تدارك ديده شده و علما و روحانيت شيعه و  سنی در آن حضور خواهند يافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha